صدای خش خش
تاريخ : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:24 | نويسنده : sarina

چشمهایم باران گرفته

باز این دلم سخت گرفته

مثل آن کوچه خیسم هرکه می آید گوید:وای چه هوا بارانیست!

مثل آن برگهای زرد و سرخ و نارنجی

کمرشکنم زیر پای رهگذران

مثل آن شبح نامرئی شده ام من

غمگین و گذران

باورش سختست برایت ولی هستم همین حوالی

همین اطرافم 

کافیست دستانت را دراز کنی

تا بدانی که هستم تا درد بکشم

چشم بصیرتی برایت در کار نیست

در دستانم دیگر هیچ حس شادی سرشار نیست

ببین درد میکشم

خش خش هم نمیکنم

آرام میشکنم...آرام...

http://troth.blogfa.com/



نظرات شما عزیزان:

رضاخطر
ساعت0:09---13 ارديبهشت 1393
سلام

ممنون ک از وبلاگم دیدن کردی

وبلاگ توام عالیه حرف نداره

آفرین بهت

و خوبه ک فهمیدی کسیرو لینک نمیکنم

ولی ارو لینکت میکنم



http://rezakatar.loxblog.com/
پاسخ:خواهش میکنم و ممنون فک میکنم به خاطر این از وبت خوشم که مطالبت رو خودت با تمام احساست نوشتی منم لینکت کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: